Del 24-03-2025 al 08-06-2025
Fundació Tecnocampus
Documentació
PROJECTE UNIVERSITAT - EMPRESA
TERCERA EDICIÓ DEL PROJECTE UNIVERSITAT-EMPRESA: ELABORACIÓ D'UN PLA ESTRATÈGIC INSTITUCIONAL PER LA TEVA EMPRESA
Si vols reforçar la identitat de la teva empresa i alinear-la amb els seus valors essencials per generar un impacte significatiu en la societat, aquesta és la teva oportunitat. Els estudiants de tercer curs del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals del Tecnocampus col·laboraran amb la teva empresa per elaborar un Pla Estratègic Institucional, definint els seus valors, missió i visió des d’una perspectiva coherent amb la seva raó de ser i el seu compromís social.
El màrqueting institucional no es limita a construir una imatge atractiva de l’empresa, sinó que busca donar sentit a la seva existència dins la societat. Es tracta d’alinear els valors, la missió i la visió de l’organització amb el seu propòsit real, fent que les seves accions siguin coherents amb allò que representa.
Aquesta disciplina ajuda les empreses a consolidar la seva identitat a llarg termini, establint relacions sòlides amb clients, treballadors, col·laboradors i la societat en general. No es tracta només de generar confiança, sinó de demostrar un compromís genuí amb valors com la sostenibilitat, l’ètica empresarial, el benestar social i la contribució positiva al seu entorn.
EN QUÈ CONSISTEIX EL PROJECTE?
Aquest projecte ofereix a les empreses l’oportunitat de treballar conjuntament amb estudiants de tercer curs del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals del Tecnocampus per redescobrir i enfortir el seu propòsit corporatiu.
En només 45 dies, l’empresa rep un diagnòstic extern i una proposta d’accions concretes per alinear-se millor amb la seva raó de ser i amb les expectatives d’una societat cada cop més conscient i exigent.
COM PARTICIPAR?
Inscripcions obertes del 11/02/22 al 20/03/22
IMPORTANT:
Les empreses que participen en aquesta iniciativa, ha de tenir la disposició d'atendre els alumnes i subministrar la informació que l'alumne li demani per al desenvolupament del projecte.
L'empresa ha d'especificar clarament el seu model de negoci, facilitar la seva pàgina web corporativa i el seu pla de negoci (en cas que el tingui desenvolupat).
Confidencialitat garantida: Si alguna informació és sensible, disposem d’un acord de confidencialitat.
Condicions, cost i durada del projecte
Si bé la participació dels estudiants no implica despeses directes per a l'empresa, de tota manera, és possible que el projecte requereixi d'inversions específiques per a dur a terme les accions recomanades pels alumnes als que l'empresa haurà de valorar si afronta.
Els projectes han de poder ser finalitzats en els períodes de durada de l'assignatura (generalment un trimestre acadèmic) i formaran part de l'avaluació per a l'aprovació de l'assignatura en qüestió.
QUÈ OBTÉ L'EMPRESA A CANVI?
QUÈ ESPEREM DE LES EMPRESES?
PROCÉS DE SELECCIÓ
Les empreses que compleixin les condicions explicades anteriorment, seran presentades als alumnes de l'assignatura durant la primera setmana de classe.
Els alumnes podran escollir entre les empreses presentades o proposar alguna empresa coneguda per ells pel que no garantim que totes les empreses interessades siguin seleccionades.
Llegir més
feb '25
11
09:00 Obertura d'inscripcions
mar '25
20
23:59 Tancament d'inscripcions
24
00:00 Data d'inici
jun '25
8
23:59 Data de finalització
Avís legal | Contacte Plataforma d'organització d'esdeveniments Symposium Copyright © 2025