17-11-2015 10:00
Sala Laia l'Arquera, Fundació Tecnocampus - Laia l'Arquera
Organitzat per SQAI Servei de qualitat aprenentatge i innovació
Valorar la dinamització d’activitats participatives a les nostres assignatures.
Com treure el màxim potencial possible a eines col.laboratives.
Parlarem de diferents experiències portades a terme a l’Escola Superior Politècnica de la UPF amb el principal objetiu de fomentar l’aprenentatge dels estudiants a partir de la seva implicació i participació. Jugar a un joc de rol, utilizar tablets com a pissarra digital, o la plataforma Piazza són algunes de les experiències que ens permetran reflexionar sobre la implicació dels estudiants a l’aula.
Durant la sessió:
Actitud activa, participació en la discussió i activitats proposades.
Després de la sessió:
Elaborar l’exercici que es planteja a la sessió per aplicar les idees rebudes, a les nostres assignatures en concret.
La Vanesa Daza és professora agregada al Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la Universitat Pompeu Fabra, on actualment exerceix també com a Sotsdirectora de Professorat. Professora principalment d’assignatura de matemàtiques, criptografia i seguretat ha dut a terme diferents activitats d’innovació docent, rebent el Premi del Consell Social de la UPF a la Qualitat de la Docència en els anys 2012, 2013 i 2015 en reconeixement a algunes d’aquestes iniciatives.
Llegir més
La inscripció ha finalitzat.
nov '15
4
08:00 Obertura d'inscripcions
17
09:00 Tancament d'inscripcions
10:00 Data d'inici
13:00 Data de finalització
Avís legal | Contacte Plataforma d'organització d'esdeveniments Symposium Copyright © 2024