Del 14-04-2020 al 23-06-2020
Fundació Tecnocampus
Documentació
PROJECTE UNIVERSITAT - EMPRESA
Després dels èxit obtingut en la primera edició del “Projecte Universitat-Empresa: Anàlisi de mercat i disseny d'una campanya de màrqueting” per part dels alumnes de l'Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa del Tecnocampus, obrim una nova convocatòria del programa (abril-juny 2020).
EN QUÈ CONSISTEIX EL PROJECTE?
El projecte consisteix en treballar conjuntament amb els alumnes de 2on curs de l’assignatura “Pla de màrqueting” del grau d'Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació (AdEiGi), el grau de Màrqueting i Comunitats Digitals i el doble grau d'AdEiGi/Màrqueting i comunitats digitals i el doble grau AdEiGi/ Turisme i Gestió del lleure. L’objectiu és dissenyar i posar en pràctica un anàlisi de l'entorn competitiu de l'empresa i elaborar un pla de màrqueting de productes o serveis reals que les empreses participants determinin. Tot en un termini màxim de 45 dies.
COM PARTICIPAR?
1) Llegeix l'apartat "Què esperem de les empreses?" Més endavant en aquesta pàgina
2) Per poder participar, les empreses interessades han d'omplir el formulari que apareix en aquesta agenda.
3) Addicionalment, una vegada que l'empresa hagi estat seleccionada, haurà de signar el conveni de participació en el projecte i enviar-lo signat a la professora Alexandra Maso, al correu: amaso@tecnocampus.cat
4) El model de conveni s'enviarà a les empreses seleccionades la primera setmana d'abril de 2020
5) El registre per participar estarà obert des del 12/02/20 fins al 10/04/20
IMPORTANT:
Les empreses que participen en aquesta iniciativa, ha de tenir la disposició d'atendre els alumnes i subministrar la informació que l'alumne li demani per al desenvolupament del projecte.
L'empresa ha d'especificar clarament el seu model de negoci, facilitar la seva pàgina web corporativa i el seu pla de negoci (en cas que el tingui desenvolupat).
SI L'EMPRESA CONSIDERA QUE LA INFORMACIÓ SOL·LICITADA PER ALS ESTUDIANTS ÉS DE CARÀCTER CONFIDENCIAL I NO POT SER COMPARTIDA, DISPOSEM D'UN CONVENI DE CONFIDENCIALITAT PER A SER SIGNAT EN AQUESTS CASOS.
Si bé la participació dels estudiants no implica despeses directes per a l'empresa. De tota manera, és possible que el projecte requereixi d'inversions específiques per a dur a terme les accions recomanades pels alumnes als que l'empresa haurà de valorar si afronta.
Els projectes han de poder ser finalitzats en els períodes de durada de l'assignatura (generalment un trimestre acadèmic) i formaran part de l'avaluació per a l'aprovació de l'assignatura en qüestió.
QUÈ OBTÉ L'EMPRESA A CANVI?
Disseny i execució d’un anàlisi de mercat / pla de màrqueting sobre aquell aspecte o temàtica que la empresa indiqui. Exemple; anàlisi competitiu, anàlisi de tendències, anàlisi intern, anàlisi de producte, etc.
Interactuar amb les activitats acadèmiques dins el marc de participació universitat – empresa del Tecnocampus i per tant, actualitzar i conèixer les eines més actuals d’anàlisi de mercat.
Disposar del feedback directe a través de l’exposició a l’aula del projecte.
QUÈ ESPEREM DE LES EMPRESES?
L’empresa ha d’estar operativa des de fa almenys 2 anys i amb una cartera de clients activa.
Disposi de dades - ja siguin internes o externes – organitzades en bases de dades per tal de ser treballades. En cas que no estiguin estructurades es demana que el treball de dotar estructura a les dades no superi les 8 hores de treball dels alumnes.
És important que tota la informació sigui accessible als alumnes per a les activitats que aniran executant a mesura que avanci el projecte . Sempre es treballarà emparat per un acord de confidencialitat entre alumne / empresa / universitat.
L’empresa ha de tenir clar que té la capacitat pràctica d’executar i disposa del temps necessari per acompanyar als alumnes en un procés d’anàlisi d’empresa (entre 10 i 15 hores de treball actiu amb l’alumne en 2 mesos).
Hi ha d’haver personal disponible al menys a l’inici del treball, amb coneixements sobre l’àmbit de l’empresa a treballar i subministrar la informació necessària durant el desenvolupament de projecte.
Preferible (però no imprescindible) que les empreses es trobin a Barcelona o la zona del Maresme per facilitar el contacte i accés dels alumnes a l’empresa.
Un cop seleccionada, signar el conveni de participació en el projecte.
Tenir la disponibilitat per part l’entitat d’assistir i participar en la data de presentació del seu projecte a la universitat.
PROCÈS DE SELECCIÓ
Les empreses que compleixin les condicions explicades anteriorment, seran presentades als alumnes de l'assignatura durant la primera setmana de classe.
Els alumnes podran escollir entre les empreses presentades o proposar alguna empresa coneguda per ells pel que no garantim que totes les empreses interessades siguin seleccionades.
Llegir més
La inscripció ha finalitzat.
feb '20
12
09:00 Obertura d'inscripcions
abr '20
10
23:59 Tancament d'inscripcions
14
08:00 Data d'inici
jun '20
23
23:59 Data de finalització
Avís legal | Contacte Plataforma d'organització d'esdeveniments Symposium Copyright © 2024