From 09/29/2016 to 06/09/2017
Fundació Tecnocampus
Organized by Serveis Campus - UACU
Contact phone: 93 169 65 01
TecnoCampus aposta per l'esport, en col·laboració amb diferents clubs esportius de Mataró, de la mà de l'associació Junts per l'Esport. En el marc d'aquest foment de l'esport, organitzem una Lliga de Futbol 7 per als estudiants del TecnoCampus. El futbol 7 és una modalitat de futbol que es practica entre dos equips, que juguen amb 7 membres de cada un al camp. Les activitats esportives organitzades pel TecnoCampus són de caire social i festiu. Les competicions són mixtes i engloben a la comunitat universitària: alumnes, PDI i PAS del centre.
Segons la disponibilitat de l'equip, es dividiran els partits en lligues de matins i de tardes i, posteriorment, es jugarà una fase eliminatòria entre les dues lligues per proclamar un campió.
Equips: Grups de mínim 10 participants per equip.
Lloc: Camp Municipal de Futbol del Pla d'en Boet (ubicació).
Període: De setembre a juny. Dimarts, dimecres, dijous i divendres de 13.00h a 15.30h.
Torneig triangular: Del 5 al 14 d'octubre.
Inici competició de la copa TecnoCampus: Del 18 d'octubre al 22 de desembre
Torneig de Nada:19, 20 i 21 de Desembre
Lliga TecnoCampus: A partir del 9 de gener (12 jornades)
Preu anual: 35€ per persona. També pots inscriure't a l'Abonament Anual, amb el qual no només tindràs dret a jugar a la Lliga de Futbol, sinó que també podràs gaudir d'altres avantatges, com l'accés a diferents centres esportius, participació en altres lligues esportives, etc, per només 55€ en tot el curs.
Torneig de pretemporada (29 i 30 de setembre i 5, 6 i 7 d'octubre).
Regal d'equipació complerta per a cada participant
Read more
The registration has finished.
Jun '16
30th
22:00 Registration opens
Sep '16
29th
00:00 Starting date
Jan '17
10th
22:59 Registration closes
Jun '17
9th
23:59 Closing date
Legal notice | Contact Symposium event management platform Copyright © 2021