Del 04-04-2022 al 17-06-2022
Fundació Tecnocampus
PROJECTE UNIVERSITAT - EMPRESA
PRIMERA EDICIÓ DEL PROJECTE UNIVERSITAT-EMPRESA: ELABORACIÓ D'UN PLA ESTRATÈGIC INSTITUCIONAL PER LA TEVA EMPRESA
Dins el curs 2021-22 s'inicia la primera convocatòria a empreses per participar en el "Projecte Universitat - Empresa: Elabora un Pla Estratègic Institucional per a la teva Empresa" amb col·laboració amb la Càtedra d'Economia Circular i Sostenibilitat del Tecnocampus.
El màrqueting insitucional és la disciplina de mercat que s'encarrega de treballar la sostenibilitat de l'empresa en el mercat a llarg termini; promocionant una imatge d'empresa que no només transmeti que l'empresa fa bé les coses sinó que espot confiar amb ella, donant èmfasi a la circularitat de l'empresa, qualitat de treball, producte, entorn i d'altres.
EN QUÈ CONSISTEIX EL PROJECTE?
El projecte consisteix en treballar conjuntament amb els estudiants de l’assignatura “ Màrqueting Institucional” que s'executa en el 3er curs del grau de Màrqueting i Comunitats Digitals. L’objectiu és definir la proposta corporativa actual de l'empresa (valors, missió, visió de mercat) alineada amb la proposta d'economia circular de la mateixa i crear una proposta estratègica d'empresa alineada amb aquests valors i que encaixi amb la societat actual. Tot en un termini màxim de 45 dies.
COM PARTICIPAR?
1) Llegeix l'apartat "Què esperem de les empreses?" Més endavant en aquesta pàgina
2) Per poder participar, les empreses interessades han d'omplir el formulari que apareix en aquesta agenda sota el nom de "declaració Participació projecte Universitat - Empresa".
3) Addicionalment, una vegada que l'empresa hagi estat seleccionada, haurà de signar el conveni de participació en el projecte i enviar-lo signat a la professora Alexandra Maso, al correu: amaso@tecnocampus.cat
4) El registre per participar estarà obert des del 15/02/22 fins al 01/04/22
IMPORTANT:
Les empreses que participen en aquesta iniciativa, ha de tenir la disposició d'atendre els alumnes i subministrar la informació que l'alumne li demani per al desenvolupament del projecte.
L'empresa ha d'especificar clarament el seu model de negoci, facilitar la seva pàgina web corporativa i el seu pla de negoci (en cas que el tingui desenvolupat).
SI L'EMPRESA CONSIDERA QUE LA INFORMACIÓ SOL·LICITADA PER ALS ESTUDIANTS ÉS DE CARÀCTER CONFIDENCIAL I NO POT SER COMPARTIDA, DISPOSEM D'UN CONVENI DE CONFIDENCIALITAT PER A SER SIGNAT EN AQUESTS CASOS.
Condicions, cost i durada del projecte
Si bé la participació dels estudiants no implica despeses directes per a l'empresa, de tota manera, és possible que el projecte requereixi d'inversions específiques per a dur a terme les accions recomanades pels alumnes als que l'empresa haurà de valorar si afronta.
Els projectes han de poder ser finalitzats en els períodes de durada de l'assignatura (generalment un trimestre acadèmic) i formaran part de l'avaluació per a l'aprovació de l'assignatura en qüestió.
QUÈ OBTÉ L'EMPRESA A CANVI?
Anàlisi extern (per part dels estudiants) de la definició corporativa i propostes d'execució estratègica alineades amb les tendències de mercat. Exemple: discurs de valors d'empresa, proposta de posicionament en base a valors d'empresa, responsabilitat social corporativa, etc.
Interactuar amb les activitats acadèmiques dins el marc de participació universitat – empresa del Tecnocampus i per tant, actualitzar i conèixer les eines més actuals d’estratègia corporativa institucional.
Disposar del feedback directe a través de l’exposició a l’aula del projecte.
QUÈ ESPEREM DE LES EMPRESES?
L’empresa ha d’estar operativa des de fa almenys 2 anys i amb una cartera de clients activa.
Disposi de dades - ja siguin internes o externes – organitzades en bases de dades per tal de ser treballades. En cas que no estiguin estructurades es demana que el treball de dotar estructura a les dades no superi les 8 hores de treball dels alumnes.
És important que tota la informació sigui accessible als alumnes per a les activitats que aniran executant a mesura que avanci el projecte . Sempre es treballarà emparat per un acord de confidencialitat entre alumne / empresa / universitat.
L’empresa ha de tenir clar que té la capacitat pràctica d’executar i disposa del temps necessari per acompanyar als alumnes en un procés d’anàlisi d’empresa (entre 10 i 15 hores de treball actiu amb l’alumne en 2 mesos).
Hi ha d’haver personal disponible al menys a l’inici del treball, amb coneixements sobre l’àmbit de l’empresa a treballar i subministrar la informació necessària durant el desenvolupament de projecte.
Preferible (però no imprescindible) que les empreses es trobin a Barcelona o la zona del Maresme per facilitar el contacte i accés dels alumnes a l’empresa.
Un cop seleccionada, signar el conveni de participació en el projecte.
Tenir la disponibilitat per part l’entitat d’assistir i participar en la data de presentació del seu projecte a la universitat.
PROCÉS DE SELECCIÓ
Les empreses que compleixin les condicions explicades anteriorment, seran presentades als alumnes de l'assignatura durant la primera setmana de classe.
Els alumnes podran escollir entre les empreses presentades o proposar alguna empresa coneguda per ells pel que no garantim que totes les empreses interessades siguin seleccionades.
Llegir més
La inscripció ha finalitzat.
feb '22
22
09:00 Obertura d'inscripcions
mar '22
30
23:59 Tancament d'inscripcions
abr '22
4
08:00 Data d'inici
jun '22
17
23:59 Data de finalització
Avís legal | Contacte Plataforma d'organització d'esdeveniments Symposium Copyright © 2024